FerideguL ben ağladığında anlamadığımı söylüyorum biraz azaldı böyle diye diye🤷🏻♀️ Öyle ki bazen durduk yere ağlıyo neden ağlıyosun diyince bilmiyom diyo😂 o kadar amaçsız ağlamak yani😂😂 ben de ağlayarak bişey istediğinde anlamıyorum sus sakinleş öyle söyle ne istediğini diyorum mesela. Ya da uyandığında ağlıyosa ağlama yanıma gel burdayım diyorum kendi gelene kadar gitmiyorum yanına🤷🏻♀️