Kizim 17 aylık doğduğundan bu yana ağlamaya meyilli bir çocuk şimdide en ufak birseyi bile ağlayarak yapıyor yani şöyle su isterken ağlıyor elimizde birşey görse vermemiz için ağlıyor kendi düşüyor ağlıyor uyanıyor ağlıyor kısacası herşeye ağlıyor. Artık nasıl terbiye edeceğim biliyorum çünkü küçük olduğu için anlamıyor ben hayır dedikce o daha çok ağlıyor. Gerçekten çok zor bir durumdayım bu durum geçici mi kalıcı mi bilmiyorum yardımcı olur musunuz anneler lütfen napmam lazim😢😢