Deletedmom315 Stres oluyorsunuzdur ağlayınca istemsizce bebeğiniz hissediyordur. Bir de büyükler biliyor nasıl tutulacağını galiba ya da tecrübe mi neyse artık adını siz koyun. Benim oğlum kolikti ve kimsenin kucağında huzur bulamazdı bir türlü tepinip dururdu ağlardı falan. Bir tek anneannemin kucağında sakince yatardı çok uyutmuştur oğlumu. 4 çocuk 8 torundan sonra böyle oluyor demek ki. Üzülmeyin büyüdükçe siz de bebeğinizin dilini çözeceksiniz ve sizin yakanızdan düşmeyecek