Benim bebeğim 2 ay 13 günlük doğduğundan beri annemle beraberiz yarı kolik zaman zaman krizleri olan bi bebek ve bu krizlerde bende sakinleşmiyo annemde sakinleşiyo o benim stresimin ona geçmesinden kaynaklı ben sakin yaklaştığımda artık bende de sakinleştiği oluyo ya da o an farklı kucak farklı dokunuş arıyo olabilir