Zeynep25 benmkide hiç bir emziği tutmuyordu awent ultrasoft emziği cok güzel aldı sürekli onunla uyuyor 😂😂düşünce ağlıyor geri veriyorum uykuya devam ediyor dalınca atıyor ağzından yada ben alıyorum . Birde ultra air ide cok duydum bu ikisi genelde bebekler tutuyormuş