Zeynep25 Emzik yerine eli tercih eden bebekler 😂 Kızlar bakkal emziği ile başladım emzik vermeye şuan her yerde arıyorum bulamadım bebeğim elini yemeye başladı 😂 bakkal emziği gören duyan var mı😂
Sedanuraydnata Zeynep25 canım bizimkide hiç bir emziği istemedi sonra gittiğim tesadüf bir milyoncuda gördüm küçücük yuvarlak uçlu 5 tllik 😂 onu emiyor şimdi ama oda hemen beyazladı ucu sık sık değiştirmek lazım sanırım bi daha görsem stok yapcam 😂
Liyaa Zeynep25 benim kızım kendini aştı emerken bile elini sokuyor kenardan ağzına sanki bal sürmüşler o ele ikisini birden emiyor 😂😂😂emziği verincede hemen kusarmış gibi yapıyor elini sokuyor hemen 😂😂
Badeee 4tane emzik aldım en pahalısından en uygununa kadar. Şimdılık hiçbir emziği almıyor 2aylık sadece anne sutuyle beslenıyor belkıde ondandır elini emıyor boş kaldığında:(
Nuredves Weebaby kiraz uçlu emzik. Göğüs ucunun büyüklüğüne göre numarasını tercih edersin. Mesela ben iki numara kullanıyorum. Tam bir bakkal emziği 😅
Zeynep25 [bilinmeyen] Sürekli emmek istiyordu canım darda kaldım önerdiler bende verdim çaresiz kalınca herşeyi deniyorsun
EceSultan Her çeşit emziği aldım yine de elini ağzından çıkaramadım kendisi de biliyo galiba çok tatlı olduğunu 😋😄