Gurbettebianne Gzderdem desitin ve bepantol gayet memnunum aSlında ben .bepantol iti bir krem ama işte her Bebek teni farklıdır canım . Sudocrem iyi biliyorum
Asuman1 Bebeğimin derisi artık çok incelmişti sudocrem, dalinin pişik kremi , kantaron yağı , vazelin herşeyi denedim geçmedi doktorun verdiği ilaç bile fayda etmedi ancak hematen krem kullandım kızarıklığını azalttı ikinci kullanımda yalnız kalın tabaka şeklinde sürün ki kakasını yağtığında işediğinde pişikle çok fazla temas etmesin bide altını pamukla ve duru suyla temizleyip kurulayın.