Annevekizi bebeğinizi seviyorsunuzdur tabi ki ama kusura bakmayın da bebegi aynı şekilde 5 kere düşürmek nedir, ya bazanin yattığı kenarina yatak koruyucu alacaktınız ya anne yani yatağı alacaktınız ya yer yatağı yapacaktınız ve bunu birinci düşüşten sonra yapacaktınız 5. Düşüşten sonra değil, gelip burda olurmu canım sen çok iyi bir annesin diyenleri de anlamıyorum, kadın 5 kere bebeğini bazadan aynı yöntemle düşürüyor ve önlem almak aklına gelmiyor diyecek birşey bulamıyorum, bebeğe yazık olmuş, hepimiz hata yapıyoruz ben bir kere maşamı açık bırakmışım yerde bebeğim de o siralar yeni emekliyordu elini değdirmiş ne kadar üzüldüm günlerce aklimdan çıkmadı her maşa açışımda aklima o an geliyor, bir musibet bin nasihatten iyi derler demişler ama sizde bir ise yaramamış, bundan sonra önlem almadan yanınızda yatırmazsınız inşallah!!!