Hunili Hakikaten pes ya şu yorumunuza. Arkadaşı eleştiriyorsun, sen arkadaşı linçliyorsun ki onun yorumunda linç falan yok. Kim nasıl istersen yatırır tabiki bizi ilgilendirmez ama buraya yazıyorsa, anne olmuş bir kadın evladından sorumlu 4,5 defa göz göre göre aynı hatayı yapıyorsa bırak da insanlar yorumunu yapsın karışma. Hata 1 defa olur ayrıca, kötü annesin demek tabiki bize düşmez bizi de ilgilendirmez ama anormal bir durum bu ve de bunun parayla pulla ilgisi yok yerde yatsın çocuğuyla o da mı para? Yerlere minder sersin, yatak kenarlığı yaptırsın, bebek kendi yatağında yatsın.