espalp Ysmn99 insanlar çok ayrı bi kafada yaşıyor valla sıkıldım. Gören de koltukta yastıkla saatlerce oturt dedik sanıcak. Kısa süreli kucakta oturabilir kendisi istiyorsa olay bu kadar net aslında
Deletedmom336 Deletedmom190 cogu doktor o ayda kisa sureli oturmasini soyluyor.ben cok doktorun gelisim videosunu izlerim hemen hemen hepsi soyluyor
Deletedmom336 galadriel benimki 5 yasinda oldu hic bir sey olmadi 🙃 kisa sureli kucakta destekli duruyolar zaten
Ysmn99 Makarna_kulak yok çok yanlış düşünüp yazmışsınız gazı ayırt edebiliyorum o dönemleri de yaşadık atlattık şükür
Makarna_kulak Ysmn99 sen çok.dogrusunu biliyorsan biraya niye yazdın oturt ozamn, 3 aylık bebeğin gazi olur başka ne olacak daha boynunu tutamıyorlar o ayda ne oturması,doktoruna danışman daha doğru olur ozaman ona göre hareket edersin
Ysmn99 galadriel ay valla böyle söyleyen doktorları okuyunca içim rahat ediyor çünkü bana da mantıklı gelen bu bebek hazır olduğu şeyi gösteriyor
Azizeguney Ysmn99 Bebeğiniz istiyor diye yaparsanız ona zarar verirsiniz. O şuan kendini keşfediyor hatta kendisi zorla oturma pozisyonuna gelmeye çalışıyordur. Her bebekte olur bu çoğumuz tecrübeliyiz ama kesinlikle oturtmamalısınız.
Ysmn99 Azizeguney bu kadar net yazmanızın sebebi nedir merak ettiğim için soruyorum ileride ne gibi sorunlarla karşılaşırız Allah korusun
Zeyzey2019_ Ysmn99 o aylarda kucağımda hafif hafif kısa süreli yarı oturur pozisyonda tutuyordum. Doktorumuz da önermişti zaten. Eğer istiyorsa kucağınızda sırtı size yaslanacak şekilde hafif oturma pozisyonunda tutabilirsiniz. Ama öbür türlü oturması için galiba çok erken.
demirboy Ysmn99 istiyorsa kısa süreli oturtabilirsiniz ben de oturttum kucağımda destekli. Çocuk istiyorsa engellemeyin diyorlar
Meryemsnlk Ysmn99 merhaba benim doktorum 6 aylık olana kadar hiç oturtmadı 6 Aydan sonra oturduk tam olarak benim bebeğimde durmayan bi bebek di kucağımda oyaladım gezdirerek 😊
espalp Makarna_kulak gazla oturma isteği arasındA nasıl bi bağ kurdunuz? Çocuk kendini öne atıyor yatmamak için o aylarda ve oturtursanız mutlu oluyor her halinden belli. Şimdiki çocuklar kafasını tutuyor zaten 3 aylık çocuk mu kafasını tutamayacak? Çok alemsiniz gerçekten
Ysmn99 Makarna_kulak bebek kendini keşfediyor etrafı keşfediyor kalkmak istiyor en azından bunu biliyorum her şeyi biliyorum diye bir iddiam yok kalkmış gaz diyorsunuz benim sorduğum çok başka siz o kadar alakasız bir şey yazdınız ki kusura bakmayın aşırı cahillik keşfetme kelimesini hiç duymadınız mı bebeğimin gazdan acı çekip kıvranmasıyla neşeli gülerek kalkmak istediğini anlayamayacak mıyım
Cicianneee Deletedmom190 kesinlikle oturmamalı bizim bi komşumuz 2 aylıkdan beri oturttu cocugu hem boyu kısa kaldı hemde vücudunda biraz yamukluklar var onların ki kemik değilki daha herşeyi pamuk gibi et 🙂
Almila45 Cicianneee yok artık 🙄 benim ikinci bebeğim bu oturtuyorum. İlk kızımda bile korkardım annemler söylerdi oturtma falan diye ama onu bile erken oturtmaya başlamışım sonra sonra farkediyorum hiç bişeyi de yok gayet de yerinde duramayan, ve iri bir çocuk 1-2 yaş büyük sanıyor herkes 😐 yapısal bir durumu vardır komşunuzun çocuğunun Allah şifa versin inşallah
Ebruea Ysmn99 her bebeğin gelişimi farklıdır o yüzden bebeğiniz size sinyaller göndermeye başladığında sizi yönlendirmesine izin verin. Bende 6 aydan önce oturmasını istemiyordum. Ama 4 aylıkken emiyordu doyunca kendini kaldırmaya çalışıyordu. O zamandan sonra bende kol altından destekle oturur pozisyonda tutmaya başladım. Ama hala yastıktan destek alarak oturtmadım. Bir arkadaşıma da doktoru ek gıda için Söylemişti 4 ayda tadımlara başlatmıştı siz yerken ağzını açıp istiyorsa o bebek ek gıdaya hazırdır diye. Sizin bebeğiniz de şuan hazır gibi zorlamadan destek olablirsiniz
vera66 Ebruea aa hem oturmak için hem ek gıda için dedinz belirtiler bizdede var ama çok erken değilmi ya yinede ne bilim🤦♀️
espalp Deletedmom190 birçok doktor takip edip videolarını izliyorum öyle bi şeyle karşılaşmadığım için şaşırdım doğrusu
Ebruea vera66 kucağınıza oturtur pozisyonda tutabilirsiniz çok zorlamadan ama ek gıdayı arkadaşıma doktoru önerdi zamanı gelmiş diye 4. Ayda. Onu mutlaka doktor yönlendirmesi gerekli 3 ay çok erken çünkü.