Ysmn99 3 buçuk aylık oturttum. Aynı dediğiniz gibi ağlıyordu yatmamak için. Doktoru kendisi istiyorsa oturabilir, hazırdır dedi. Hiçbir zaman da oturduğu için ağlamadı. Canı acırsa otururken ağlar demişti doktorumuz. Bence şöyle de bi faydası oldu. 6 aylık olduğu gün desteksiz tek başına oturabilmeye başladı. Zorla yatırmanın bi alemi yok çocuğu🤣