Seutfu Sumeyye93 ablam aldı pek memnun kalmadı. Cocuk ayagi kalksa kisa kalıyor otursa yüksek kaliyor. Ayaklarini cikardi öyle oynadi yigenim . Aktiviteli yer sofrası oldi 😂
saremmelegim Sumeyye93 benim kızım çok severek oynuyor bondigo almıştım.aktivite masası sayesinde ayakta durmayı öğrendi.suan 14 aylık hala oynuyor
Myagz Sumeyye93 kurtarıcımız oldu valla çok vakit geçiriyor çok seviyor ayakta durmayı onunla pekiştirdi 9 aylık yürüdü
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Sumeyye93 bende 101 den aldım hem aktivite masası hemde küpü. Suan 8 aylık arada ilgileniyor gidipte. Yoksa aman aman bir ilgisi olmadı 🙈
Sarisin Sumeyye93 https://www.e-bebek.com/kanz-aktivite-masasi-p-knz-30738/?gclid=EAIaIQobChMI15eDhJPR6QIVyqoYCh3OgAmAEAkYAyABEgJhdPD_BwE Ebebekte varmış kanz marka olanı bunun turuncu yeşili bizimki markasını tam hatırlamıyorum ama aynısı