Sumeyye93 Canım anneler😊 bebeğime aktivite masası almalı mıyım almaya değer mi yeteri kadar eğleniyor mu oynarken ve memnundanız hangi aktivite masasını kullandınız?
Sarisin Sumeyye93 Ben çok para verip riske atmak istemediğim için a101 den almıştım 40₺ falandı fiyatı. Bebeğim 10 aylıkken aldım, şu an 22 aylık hala çok seviyor. Ara ara kaldırıp unutturuyorum sonra tekrar çıkarıyorum ilgisi kaybolmuyo bu sayede 😊
ikizerkekannesi Sumeyye93 bende bunu araştırıyorum hatta e bebekte clementino indirimde alsam mı ki diye düşünüyorum ama internetten yorumlara bakınca ayağa kalkmada çok işe yaradığını söylemişler
Sumeyye93 ikizerkekannesi bende aynı düiüncedeyim aslında tek başına oyun oynasın istiyorjm biraz da oyalansın istiyorum yani ama bilemedim çok kararsızım
Zeyno111 Sumeyye93 Bondigo aldım 7aylığız ayakta duruyor ama düşebiliyor da o yüzden sinirleniyor ama ben tuttuğum sürece oynuyor uzun dakikalar değil ama ara ara işimi görüyor gibi dikkatini çekiyor ilerledikçe başında durup oynayacak hissediyorum 😅
1alpercocuk Sumeyye93 en sevdiğimiz oyuncak 5 aylıkken fisher price ın aktivite masasını aldık şuan 11 aylık hala oynuyor ve her komutunu yapıyor en güzeli de bu markanın pahalı ama değiyor şahsi fikrim
Sumeyye93 1alpercocuk 5 aylıkken ilgisini çekti mi biz şu an 7 aylığız açıkçası 350 TL fiyatı o yüzden alıp almamakta çok kararsız kaldım bizimok işimize yaradı diyo musunuz
Sarisin Sumeyye93 https://www.e-bebek.com/kanz-aktivite-masasi-p-knz-30738/?gclid=EAIaIQobChMI15eDhJPR6QIVyqoYCh3OgAmAEAkYAyABEgJhdPD_BwE Ebebekte varmış kanz marka olanı bunun turuncu yeşili bizimki markasını tam hatırlamıyorum ama aynısı
1alpercocuk Sumeyye93 200 lira civarıydı aldığımda bizim en çok oynadığımız oyuncak şahsen 6 aylıkken oturarak oynamaya başlamıştı bebekten bebeğe değişir tabi bilemiyorum 😊
Zeyno111 Sumeyye93 Şuanda oyalanıyor gibi çeşit olsun istedim bir de ayakta düşmeden durdukça onunla da zaman geçirir gibi geliyor şuanda tökezleyip düşüyor ama yürümeye başlayınca bile oynayanlar okudum zamanla alışıyorlar sanki
Smyetugra 10 aylıkken falan almıştım 14 aylık hala oynuyor seviyor müzik çalmasını falan bondigo bizimkide ben dolap uygulamasndan almıştm ikinci el gayet temiz sıfırına o kadar para vermeye gerek yok belki sevmez çünkü
Gamze_Defne Sumeyye93 Kızıma 1 ay önce Bondigo (Türkçe konuşan eğitici) almıştım destekleyip tutarsam seviyor.Şimdi 6 ay 24 günlük destekli tutuyorum daha çok oynamaya çalışıyor.Alınmalı bence 🌈