Merveazra VERA19 nutrigen’in tadi nasil acaba biliyor musunuz? Ben sidefer kullaniyordum sonra bestiron duymustum burdan gittim ondan aldim ama tadiii berbat cocuk icmiyor yeni damla arayisindayimda aldigimin tadi guzel olsun diyorum:)
Eda1234 VERA19 konula alakali degil ama nerdesiniz?çinmi?kaşik yok deyince ilk ora aklima geldi😊benim kuzenimde japonyada kasıklarını almanyadan götürmüştü
VERA19 Eda1234 Yok katardayım.Normal kaşık var canım ama ilaç sektöründe kaşık ölçüsü yok onu demek istedim😂
VERA19 Zeyno111 Bu forumda okumuştum ay değiştikçe değişebiliyor.Bende bunu merak ediyorum arttırsam mı diye
Zeyno111 VERA19 Bende demir takviyesini bitirince doktora sorarım tekrar devam edeyim mi kaç damla diye merak ettim şimdi
Fatma4647 VERA19 canım ben sağlık ocağı hemşiresiyim biz kilosuna göre veriyoruz. Misal 6 kg ise bebek 6 damla 7 Kg ise 7 damla şeklinde
VERA19 Fatma4647 Teşekkür ederim canım damla şeklinde değil bizim vitamin bununla veriliyor ml olarak
defnesmomm VERA19 Sidefer kullanıyorum ben canım, paraben içermiyor. Kilosuna göre veriliyor her ay 1 tane artırılıyor. Bebeğimde huzursuzluk filan yapmadı 🤷🏼♀️
VERA19 Bidam Öyle mi ya eczacı 5 ml vermemi söylemişti aylardır öyle kullanıyorum o zaman farklı çıkıyor sonuç🤦🏻♀️