Benim de ikizlerim var 5 buçuk aylıklar 1 ay annem durdu yanımda sonra hep kendim baktım. Onlar uyuduğu an yemeklerimi genellikle sabahtan yapıyorum. Pazartesi detaylı temizlik yapıyorum uyuduklarında. Diğer günler de ev sürekli tozlandığı için üstten süpürüyorum. Çamaşır yıka katla işi zaten hiç bitmiyor onları akşam hallediyorum. Saat 9 da pilim bitmiş oluyor gerçi. Çünkü çocuklar sürekli oyun istiyor gezmek istiyorlar. Önemli olan strese girmemekmiş bunu anladım diğer her şey hallolur.