Sumeyyeafra benim kızımda 1 aylikken öyle oldu sakın çay miş sütmüş yapma mikrobu cogaltirmis onlar..göz damlasi al onu kullan bide gazlı bezi temiz suyla yika sabah akşam gözünün iltihabını sil kirpik diplerinden itibaren.ben öyle geçirdim ama 15 20 gün bizimde sürdü eğer bebeğin emiyorsa senin yediğin birşey dokanmistr bebegine 40 inin ıçinde bunların çıkması iyi birşey.