Sumeyyeafra benimde 4 buçuk aylık kizim var bizimde çapak oluyo sol gözünde ve sulanamda oluyo 3 aylıkken bi doktora götürdük damla verdi antibiyotik onu hep kullandık geçti ama antibiyotik bitince tekrar çapak olmaya başladı ve sulanmada tekrarladı başka bi dokotra gittik masajı önerdi sürekli damla kullanmak iyi değil dedi masaj uyguluyorum göz pınarından çekip burna indiriyorum baskı uygulayarak göz yaşı damarı tıkanıklığı var oraya baskı uygulayarak ordaki damarı yırtmak amaç daha az capaklaniyo inşallah geçer 6 aya kadar eğer gecmezsede küçük bi müdahaleyle de geçebiliyormuş göze hiç dokunmadan göz kapağından yapılan bi operasyonla,inşallah kendiliğinden geçer ben çok takmış durumdayım kızımın gözüne inşallah bütün bebisler iyilessin🙏🙏