Bhy72 zorlamamanız çok doğru ve iyi olmuş bence. Açıkçası 2 yaşına geldi veya gelmek üzere diye tuvalet eğitimine başlanmasını doğru bulmuyorum. Acele neden anlamıyorum. Yani bebek hazırsa tabi ki ama bir kaç ay daha bezlensin ne olacak. Benim oğlum 26 aylık olmak üzere, tuvaleti geldiğinde bizi dışarı çıkarıp odanın kapısını kapatıyor. Yaparken yanında kimseyi istemiyor. Bir kaç gece bezi kuru kalktı. Bunlar hazır olabileceğinin belirtileri ama ben daha zamanı var diyorum. Hiç zorlamıcam belki kendi istemicek bezi çıkarıp atıcak, acelem yok. Siz de doğru olanı yapmışsınız 👍🏻