Minikbebe yaa bende şoklar içinde okudum ,bizde 3 kiziz ve annemin benim hakkımda böyle birşey demesi düşünmesi bile ne kadar yıkıcı olurdu nasıl kendi evladina gecen seneye geri dönebilsem keşke hiç olmasaydı der insan yaa aklım almıyor, cinsiyet belirleme imkanın yoksa yapma arkadaş kumar mi bu %50 erkek olma ihtimali var diye böyleleri erkekliğin ezici güç olduğunu düşünen insanlar bence , kız erkek rabbimden sadece hayırlı evlat istemek lazım ..