Minikbebe postta nasıl ifade etmiş her anne kızı olsa oğlum olsun oğlum olsa kızım olsun ister benimde iki oğlum vardı hem kendim hem oğullarım kız kardeşleri olsun çok istedi hamileyken onlara dedim siz dua edin sağlıklı bı kız kardeş nasıp et Allah’ım die rabbim gönüllerine göre bı kız kardeş nasıp etti ama oglumuz olsaydida uzulmezdik .yeterki canı sağolsun