Deletedmom331 canım denemekten vazgeçme ,zaten ek gıdaya gecsen bile yine mama vermeye devam edeceksiniz. Birde şuan dördüncü ay atağına girdiniz çok zorlayıcı ve yıpratıcı olacak. Ama sabırla hepsi geçecek inşallah. Emzik kullanıyor musunuz bilmiyorum ama ilk reddettiğinde emziği verin sakinlessin sonra ağzından yavaş yavaş çekip biberonu verin ,o şekilde sabırla devam edin .İnşallah çözüm olur 🙏🏻