Deletedmom331 Arkadaşlar merhaba. Öncelikle bebeğim 4 aylık ve aşırı iştahsız bir bebek. 2 aydır meme reddi yaşadık ve sürekli sağarak verdim tabi ki de sütüm bitti. Mamayı çok az içiyor 5 saate bir 100 cc anca. Doktorumla görüştüm ek gıdaya geçebilirsin dedi. Sizce nasıl bi yol izlemeliyim. Bu arada kilo alımı aşırı düştü bu ay 200-300 gr anca aldı.
BuseCan Deletedmom331 4. Ay çok erken canım ama tabi doktorunun kararı ve senin kararın hangi marka mama kullanıyorsun mama değiştirmeyi denedin mi hiç belki mamayı sevmiyordur veya biberonu değiştin mi
Afrasel Deletedmom331 benim kızımda öyleydi elma armut muz ve yoğurt 2 çay kaşığı verebilirsin demişti ben hepsini karıştırıp muhallebi gibi verdim hep bide arı mama vermiştim canım
ozgurunannesi Birkoalaanasi Deletedmom331 Verdiğiniz ek gıda şuan karnını doyurmaz. Çünkü bir çay kaşigi ile başlamak gerekiyor. Bağırsak florasını bozmamak için. Siz ara ara mamayı teklif edin. Gerekirse sık sık az az beslemeye çalışin şuan çok küçük. Karar sizin tabiki yinede
Hande59 Deletedmom331 canım ben 6. Ayda yoğurt havuç balkabağı, patates ve meyve olarak devam ettim eğer doymuyor ve açlığı varsa pirinç unu ve irmikli muhallebileri deniyebilirsin onlar doyurucu oluyor
Deletedmom331 BuseCan Avent, lansinoh,nuk, chicco hepsini denedim canım. Mamaların da hepsini denedik golden goat denedik en son belki keçi sütünü sever diye. Zaten uyanıkken içmiyor asla 2 aydır böyle. Uykuda zorla veriyorum.
Deletedmom331 Hande59 hiç emin olamıyorum biliyor musun :( mamayı çok az içiyor ve 5 saat ara veriyor. Huzursuz bi bebek acaba aç kaldığı için mi diyorum, her yolu denedim olmuyor hiç bi şekilde.. mecburen geçeceğim sanırım ek gıdaya. Tek öğün mü vermeliyim
elvinazra-27 Deletedmom331 canım inanır misin bizimde aynı problemimiz var. İki aydan fazla oldu sadece uyurken verebildim. Son üç haftadır iyice reddetmeye başladı uykuda bile . Bugün çok ilginç bir şekilde uyanıkken deneyelim dedik eşim sevdiği bir oyuncakla dikkatini çekti ve mamayı içti . Sizde deneyin belki sizde de işe yarayabilir. Bize de tavsiye edildi ek gıda ama beş aylık olmamıza rağmen erken geldi . Aventin biberon ucunu da değiştirebilirsiniz, son çıkan epey yumuşak o yüzden yorulma az oluyor. Allah iştahsız bütün bebeklerin annesine sabır versin inşallah yaşamayan bilemez 🤦🏻♀️
Afrasel Deletedmom331 5ay 10 günlük olduk şuan ben ne yersem az az tattırıyorum Bi sorun yaşamadım şükür
Birkoalaanasi Ayda ek gıdaya tadım ile başlıyorsun. Bir çay bardağının yarısını bile geçmez miktarı. Tadım ile karnı doymayacaktır, zaten tadım süresi bir ayı geçiyor neredeyse. 3 gün kuralı ile besinleri deniyorsun.
Hande59 Deletedmom331 tatlım. 4 aylık benek için 5 saat çok uzun bir ara. Tadımlar zaten doyumluk değil alıştırmalık olarak geçiyor ilk yerinde olsam doktoruma danışırım pirinç unu ve irmik uygunsa önce bir öğün muhallebi yaparak denerim geceleri verimli geçerse kademeli olarak zaten arttırırsın . Gündüzde ufak ufak tadımlara başla ki en azından 2 haftaya sebze püresi vermiş olabilesin
Birkoalaanasi Deletedmom331 tabiki. Önce sebze ile başlamanı tavsiye ediyorum. Sonrası yoğurt ve meyveler.
Deletedmom331 ozgurunannesi emin olun her şeyi denedim ama 5 saatten önce asla içmiyor. 2 aydır böyle ve hiç bir çözüm bulamadım..
Deletedmom331 Hande59 haklısın canım 5 saat çok uzun bende biliyorum ama elimden hiç bir şey gelmedi doktorumla görüştüğümde tadımlara başlayın demişti ama bu pirinç unu ve irmik olayını bi danışmam lazım. Çok teşekkür ederim🙏🏻
Hande59 Deletedmom331 Rica ederim ne demek tabi ki canım elinden gelenin fazlasını yaptığına eminim mutlaka danış canım emin ol hem doyurucu olur hem alması gereken kaloriye yardımcı olur😊
Deletedmom331 Hande59 inşallah onları sever. Aşırı iştahsız ya ne olduysa 2.ay aşısından sonra oldu huyu acayip değişti önceden çok iştahli bi bebekti
ozgurunannesi Deletedmom331 d vit. Kullanıyor musunuz kan damlasını falan onlarında çok etkisi oluyor. Düzenli kullanımda iştah açıyor
Deletedmom331 ozgurunannesi ocean d3 kullanıyoruz ama kan ilacı kullanmıyoruz sanırım aşıya gittiğimizde verecekler.