LeylaOlcay benim oğlum da 9 aylık emekledi… hatta yuruteci kullanmıyordu kullandı oturmuyordu destekli ya da desteksiz, oturdu, sonrada emekledi.. sıraladı resmen iki-üç gün içinde.. telaş yapma canım normal bi gelişim seyrediyorsa.. atıyorum oturuyorsa desteksiz bi yerlerden tutup kalkıyorsa dert etme her bebek emeklemeyebilir… benim kızım emeklemeden yürüdü mesela🥰🤗