Defnekayra 11 yıl bitti. Çok şükür. İyi yetiştirilmiş birisi. Aile, eş, çocuk bu kavramları benimsemiş bir adam. Allah razı olsun. Cebinde beş lira varsa bana verir, bende yok demez mesela. Maaş kartı, kredi kartı bende. Çalışıyordum öncesinde tüm hesabımız ortaktı. Ev işi, yemek vs beklemez. Çocuklarımızla baba gibi ilgilenir. (alt değiştirmek dahil.) gece benimle uyanır. Asla giyimime karışmaz, tlf kurcalama hiç görmedim. Senin annen benim annem yok anne baba var. Gerçekten iiten eve, evden işe, bütün aktivitelerimiz ortak. Bir çok şey…. Bu yetiştirilme şekli, vicdan ve karşılıklı saygı ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Uzun oldu hakkınızı helal edin 😁😂