Defnekayra Ben ve eşim
Benim bu ilişkiye katkilarim
-Asla sinirlenebilen biri degilim, doğuştan antidepresanli gibiyim
-Asiri şen sakragimdir, en ciddi konuda bile adami moddan moda sokarim
-Kendimle dalga gecmeyi bilirim
-Kiskanclik krizine girmem
Es kişisinin katkilari
-Asiri merhametli
-Annesi guzel yetistirmis,aile olmayi biliyor
-Anlayis,hosgoru mevcuttur
-Asiri saftır
Sanırım son madde bu aileyi ayakta tutan en buyuk etken. Cingoz recailerin aile olmakta daha zorlandigini düşünüyorum..