Bebeninannesi o zamanlar benim kızım da benim arkamdan ağlamaz ben olmasam beni aramazdı, üzülüp kafama takıyordum, çok şükür 6 buçuk-7aylıkken benim arkamdan ağlamaya falan başladı, tabi ben sevinçten havalara uçtum😁 şimdi 16aylık benden babasına bile gitmez, yani demem o ki öğrenecek annesi az sabır🤗