Mrb.herkese hayırlı bayramlar.boyle bi post açacağını düşünmezdim hiç.oglum 5. Ayin icinde.2 aydır evden çıkmadık bayram dolayısıyla kayinvalidemlere geldik.esimin ailesini çok seviyorum ve çok şükür bi problemimiz olmadi.ilk torun ve oğlumu da çok seviyorlar.sorun su ki oğlum burda kucaktan kucağa geziyor.babasina ve dedesine özellikle gel dediğinde gitme çabasında ve sürekli onlara bakıp gülüyor.bebegim genelde emzirirken alt değişme ve uyku zamanı bende oluyor.ogluma guldugumda, sevdigim de gel dedigimde tepkisiz huysuz oluyor.ve bu durum beni çok üzüyo.kesinlikle başkasına gülüp gitmek istediği için kıskanmıyorum ama sonuçta annesiyim niye bana gülmüyor gel dediğim de kafasını çeviriyor.halbuki sürekli şebekelik yapıyorum ona.boyle olunca nefes alamıyorum ağlamamak için zor tutuyorum kendimi.evime gitmek istiyorum☹ beni mi sevmiyor diyorum..kafamda deli deli sorular.. var mı başına gelip düzelen ( moralim bozuk gereksiz yorum yapacaklar yapmasın lutfen)