Bebeğim 6 ay 4 günlük. İlk 3 ay kolik bir bebekti sonra düzeldi çok şükür ama şimdi de hiç bir şeyden memnun değil hemen her şeyden sıkılır ve sürekli ağlar uyurken uyandığında… Sadece gezdirince susuyor ve bu hep böyleydi atak falan değil.. Ağlamak alışkanlık mı oldu acaba🤔 bebeği böyle olan anneler neler yapıyorsunuz ve ne zaman düzeldi bu durum en azından bi umut olur belki zira tek başına bakan bi anne için sabır ve dayanma gücü pek kalmıyor 😑☹️