Merhaba bende körfezdeyim ama yaz kış yaşamak çok zor, kışın eziyetini çekiyorsunuz hadi yaz gelsin eğlenelim diye, yaz geliyor insan kalabalığından kurtulsak da bize kalsa diyorsunuz ama sonra kış geliyor 😅 bi keyfini çıkartamıyorsunuz işin gerçeği 😪