Bidam zynpsk eve geldiğimizde yaklasik 45 dk boyunca agladi susmadi. Ama sonra gulucukler saciyordu hic oyle bir etkisi olmadi aşının kizimda. Her cocukta farkli olabilir.ama
Sukusu_ zynpsk evet evet hep aynı şeylerr burda okuyordum da o kadar da değildir diyordum yaşayınca anladım tabii sizde de hafif geçer diyeyim inşallah
zynpsk Sukusu_ inşallah teşekkür ederim bazı şeylere tam alışıyoruz oturdu artık tamam diyorum sonra tekrar sıfırdan başlıyoruz her ay değişiyor ben sürekli bebeklere güncelleme geliyor 😍
Guler100 zynpsk bizde yarin olacagiz cok korkuyorum tam huyu duzeldi derken yine bir aşı ve atak klasigi ne zaman biticek cok merak ediyorim
Bubbles zynpsk ben bugün yaptırdım 4 ay aşısını şu an extra huysuzluğu yok. Normalde de hep kucak istiyor benim minik