zynpsk Aşı olalı 4 gün oldu ama aşırı derece huysuz hep kucak istiyor sizdeyse böyle bir durum oldu mu yoksa artık keşfetmeye başladı bu yüzden mi böyle emme süresi de azaldı eskisi kadar uzun emmiyor ve uzun süre emmeden de durabiliyor normal mi acaba
Eslemeymen zynpsk benim oğlumda dün 4 ayını dolsur3 gündür çok huysuzlandı sürekli kucak istiyor acaba aşı olursa ne durumda olacak çok korkuyorum
Sukusu_ zynpsk 4.ay aşısı değil 4.ay atağı o 😞 hisseder gibi 4.aya girince bişe oluyor huyları değişiyor hemende geçmiyor bu ay çok yorucu bizde haftaya 5aylık olcaz inşallah biter atak şeyisi 😩
bianneeee zynpsk 4. Ay aşıları o kadar huysuz yapmaz büyüyor annesi bizim kızda öyle bı de cilveli oldu iyice☺️
Kubra_Tekirdag12 zynpsk meraba benim oğlumda bu gün tam dört ay oldu onlar mi çağırdılar yoksa siz kendinizmi gittiniz
Hgt Çok normal artık hızlı emip doyabiliyorlar o yüzden de emme süreleri kısalıyor ve tok kalma süreleri uzuyor . Her aşıdan sonra olan huysuzluk çok normal canım biraz zaman geçsin geçer merak etme 😇
zynpsk Hgt 4 gün oldu aşı olalı aşı olduğundan beri aşırı derece huysuz huy değiştirdi resmen 😔 böyle olunca üzülüyorum diyorum hala ağrıyor mu acaba evet bazen emmek de istemiyor atıyor kendini vermeye çalışıyorum ama yok kızıyor sinirleniyor
Hgt Korkma da üzülmede canım bu günleri hepimiz yaşıyoruz sen sadece sakin ol ve dirayetli davran bebeğine karşı :))
zynpsk Hgt Evet canım öyle olmaya çalışıyorum ama bazen gerçekten insan zorlanıyor napıcami şaşır oluyorum
zynpsk Eslemeymen Aşıdan mi anime yoksa bu 4 ay mi böyle bilmiyorum hep kucak yatmak istemiyor yatırdığım an bağırıp ağlıyor
imgesi Eslemeymen ya bizde oleyz 4. Ayını dün doldrdu 2 gundur cok huysuz noluo bu cocuklara bilmiorm ama con uzuluyrm sakin cocugum gitti baska biri geldu
Eslemeymen imgesi evet ya bende uyku düzenimiz bozuldu bakalım daha neler bekliyor bizi aşınız nezman
imgesi zynpsk vala cok yoruluyoruz ne zaman gecer die netten baktim 5 hafta kadr surebilirmis ay cok zor ya baska bi cocuk geldi yavrum nasida sakindi ne yasadiklarini bilmiorz ama.b3nde hic iyi deglm
zynpsk Sukusu_ desenize eyvah 😔 uyku sorunu ayrı kucakda durmak istiyor gezmek istiyor hep yatırdığım an nasıl bağırıyor 😍
zynpsk bianneeee Ya maşallah 🧿 benim oğlum da gerçekten 4 aya girdi bambaşka oldu eşime diyorum ne oldu bu çoçuğa 😂 artık kesif zamanı evet tam ama gerçekten çok zorlanıyor insan bazen bir ayrı o kadar da güzel
zynpsk Kubra_Tekirdag12 merhaba her ay kontrol gidiyorduk zaten defterine her ay gelmem gereken tarihi not ediyorlar o şekil de size bu konuda bileği verilmiştir mutlaka takip defterine yazmışlardı bizimkini
Sukusu_ zynpsk evet evet hep aynı şeylerr burda okuyordum da o kadar da değildir diyordum yaşayınca anladım tabii sizde de hafif geçer diyeyim inşallah