Rengin Merve201119 ben de var ve camdan atmama az kaldı ütü yapmaya bayılan ben nefret ettim sayesinde 😤😤
Annesirintugceuzun Senha Genellikle Tefal öneriliyor. Ben de Tefal marka bakmaya karar verdim. https://www.gittigidiyor.com/elektrikli-ev-aletleri/utu-utu-masasi/utu/tefal-gv9620_spp_546780?id=550234019&utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=404056666940&utm_term=83346485462&ga_prodid=550234019&ga_merchantid=125295737&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAjw2a32BRBXEiwAUcugiH35Gl3DV0kk0p-W_pqXNxDefqDwswKW5zVozapLxOolRIVesAN0ahoCbuQQAvD_BwE bunu beğendim ama bakmaya devam. 👌🤗
Jigglypuff Annesirintugceuzun Siemens TS4731100 6.5 Bar Titanium-glissée Tabanlı Buhar İstasyonlu Ütü —- şu ütüyü tam olarak 5 yıldır kullanıyorum o kadar memnunum ki bir gün bile sorun yaşamadım ne ütülediysem tek seferde açtı 😊
Deletedmom30 Annesirintugceuzun Philips PerfectCare Elite Plus kullanıyorum 2 yol olucak nerdeyse çok memnunum
MHMA Annesirintugceuzun Tefal Kazanlı ütü ama tam ismini bilmiyorum çok çok iyi açıyor hiç uğrastirmadan çok memnunum