Arkadaşlar ütüm Philips Azur Performer Plus. Hiç memnun değilim. Zamanında Alırken kadın bana çok övmüştü ve fiyatı da iyiydi bir ütüye göre. Değiştirmek istiyorum çünkü güzel ütülesin diye çok çaba sarfediyorum. Ben ev tipi terzi ütülerinden düşünüyorum ama Bana önerebileceğiz , ben çok memnunum muhteşem ütü yapıyor diyebileceğiniz bir ütü modeli var mıdır? Önerilere göre fikrimi değiştirebilirim . Terzi ütüleri pahalı baya. 🤦🏻♀️ Şimdiden teşekkürler 😘