Ozgcannnn biz prematüre doğmuştuk 1500 grm falandi 2. Aydan itibaren hep mama kullandik sütüm kesilince suan 7ay 13 günlük 8 kilo oldu ben cok memnunum inşallah sende memnun kalirsin aptamil kullandim ilk once ama o kabiz yapti cok gaz yaptı ve pahalıydı biraz