Aryamira16

size resim atmak istedim, bunu kullanıyoruz , combiotic olanını zaten en iyi gaz yapmayan combiotic olanı , organik yazan da var üstünde onu önermiyorlar , bio yazıyor bizimkinde de , bu çok iyi geldi , doktorumuz bunun deneme boyunu vermişti , o zamandan bu yana hep bunu alıyorum bakıp , ben internetten hiç almadım , eczaneden karşılaştırıp alıyorum ya da migros ve civilde de gördüm satılıyor .