Deniz00 6 aylık olacağız 🌺 evde geçiriyoruz . Bayramlık giyip sevdiklerimizi aradık. Yeni bir şey almadım elimizde olanlarla güzelce giydirdim oğlumu fotoğraflarını çektim. ☺️ Artık bir dahaki bayrama inşallah 🙏🏻 Çok buruk geçti bu bayram. Yasağa rağmen gezenlere bir güzel saydırdım. Evimde oğlumla oyunlar oynadım .. dilerim tez zamanda daha güzel yarınlar görür şu illetten kurtuluruz .