Cicekimftm ZMK siz yanlış anladiniz. Post sahibine yani size söylemedim. Etiketlediğim arkadaşın yorumuna karşılık yazdim. Ben ısrar ettim gittik valeybol oynadık semaver yaktık yazmış.
Sedanurbet [bilinmeyen] beyni olmadığı için mi güncel durumlardan haberdar acaba hanımefendi. Keşke sizde olan beyninizi kullansanizda 112 nin artık sadece ambulans için aranmadigini bilseniz, kadıncağız da parmaklarını yormak zorunda kalmasa🙄
Kuzu Sedanurbet aaa lütfen sakin boyle şeyler söylemeyin hanim efendi kabullenemiyor sadece acil çağrının hepsinin 112 de toplandığını söylediğim için işte en son beyinsiz oldum ama kendisi 112 yi aradığı için arkadaşı ilk okulda ogrenmedigi mı kaldı nasıl nasıl bilmediği mı kaldı seslenmiyeceksin sen hiç o soktuğu lafın hazzını yasiyacak sonra bir bitmedik oluyoruz doğruyu söylemek çok yanlış böyle insanlar için ☺️
cankuzularim Sedanurbet ay yemin ediyorum şöyle komik bu olayda bile gündem yarstiyorsunuzya ne diyim ki orda güldük geçtik ne halt yemeye dikkat çekme derdine düşüyorsunuz anlamıyorum ki
Sedanurbet [bilinmeyen] yani hem güldüm geçtim diyorsunuz hemde daha gereksiz yere birsuru uzatmışsınız yukarıda bu ne demek oluyor bence siz gündem olmaya çalışıyorsunuz ama olmuyor. Benim öyle bi derdim yok yukarıda siz okadar uzatıp en son diğer hanımefendiye hakaret içerikli şeyler yazınca dayanamadım cevap vermek istedim.
kuzeyto Deletedmom812 coook tatlisiniz, ben de aynen sizin gibi oh cekerdim acimazdim valla oh olsun bi daha kalkismaz
Sedanurbet [bilinmeyen] nerden biliyorsunuz da öyle genelleme yapıyorsunuz herkesi kendiniz gibi gündemden bi haber mi sanıyorsunuz. Benim eşim jandarma telefonlara bakıyor onları arayan kişileride 112 bağlıyor.