Bbsozlm Deletedmom812 dahada kolay kolay gözü kesmez çıkmayı evden 😀 Bi önceki postunuza istinaden gözünüz aydın güldürdünüz beni çok yaşayın 😂
cankuzularim Kuzu of tamam sensin bende bayan o amaçla aramamış acil numaralar için bile dk yoktu demiş bilmiyor sandım illa bi bilmişlik taslkyacaksiniz nerden bulsam derdindesiniz
Kuzu cankuzularim bir bilmislik taslamak senin yaptigin gibi oluyor ilkokulda öğretiyorlar sen bilmiyor musun gibi küçümsemek oluyor ben senin doğru bildiğin yanlisi düzeltmek istedim 😉
Buglemm3434 Deletedmom812 ilk defa ceza yiyipde sevinen ve yediği için bizimde sevinmemize vesile olan biri😅 hayırlısı olsun canım güle güle ödesin ler diyim çok sevindi gitmekten iyidir bidaha yasakları çiğneyip çıkmazlar
cankuzularim Kuzu ya bi git işine orda güldük geçtik öne çıkmak için beni küçük duruma düşünmüş biri olarak göstermeye gerek yok
Tas67 Deletedmom812 birşey sorabilir miyim bebeklere de kestiler mi ceza onlarla birlikte mi 7 kişiydiniz. Bizimki de götürecek ailesinin yanına şehirdışına çıkmamız lazım da bebekle birlikte 4 kişi oluyoruz acaba çok mu oluyor sayı ? Bilginiz var mı
Kuzu cankuzularim konuşma tarzın nasıl biri olduğunu net gösteriyor daha fazla senin için parmaklarımı yoramam ☺️
Usakliomer Deletedmom812 arama dakikasi bile yok ceza yedigine seviniyor 😁 ne iciyorsan aynisindan istiyom😂🔫
Cicekimftm Minnakbebek virüs neden bitmiyor? Neden yayılıyor? Neden yasaklar var? Siz ve sizin gibi duyarsızlar yüzünden aylardır evdeyiz. Ne güzel de anlatıyorsunuz bravo.
Yorgunanne07 Cicekimftm kadının suçu yokki eşi yapmış ayrıca arkadaş ceza yedik die sevinio daha napsın sizin eşiniz belki anlayışlıdır cikmiodur malesef bole dik başlı eşlerde var
Ummuscetinkaya zeynepalp biz bayram sabahında geldik, bugün gelsik. Bende dua ediyorum inşallah yeriz de bi kaçar bşr tarafına iyi olur 😂