Bugün bi şekilde vazgeçirdim annesigile gitmeyi ama yarın sabahtan kahvaltıya gidecekmişiz. Üstelik eltimgil de gelecekmiş. 15 dk mesafedeler, daha çarşamba günü gittik kaynnaamgile. Görüntülü konuştuk bayramlaştık yetmedi. Söyleyebileceğim her şeyi söyledim her şeyi yaptım ama yok inat etti sanki adam vazgeçmiyor. Dua ediyorum inşallah ceza yeriz. Hakkaten bıktım bu anasına babasına düşkünlüğünden. Umrumda bile olmaz valla 6 kişiden bizde 20 bin lira yeriz heralde. Ne gülerim 😂😂