aydefe bebeğim 5 ay 20 günlük 3 aylıkken memeyi bıraktık 5 ayımıza girdiğimiz gibi ek gıdaya başladık . Günde 6 defa mama içiyordu ek gıdaya geçince günde 4 defa biberon maması 2 defada pirinç lapası yemeye başladı . Sonra muz yoğurt karışımına başladık sebze çorbasıyla yoğurda başladık günde 6 öğün yiyor yani . Ek gıda zor bir iş biz pütürlü şeyleri asla yemiyoruz allah yardımcınız olsun minnoşla 😍🧚🏻♀️