Merhaba kızlar ,5 ay 10günlük bebeğim var.Meme +mama gidiyoruz.Doktorumuz ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi.İlk gün havuç ve patates buharda haşlayıp çatalla ezerek verdim yiyemedi katı kaldı sanırım.Blendırım suan bende degıl ondan kullanamıyorum.Bugun biraz muz ezdim biraz suyla mama karıştırdım ondan yedi azcık.Günde iki öğün verebilirsin ne kadar yiyeceğini kendi belirler dedi bir liste verdi ama siz ilk nasıl neyle başladınız bildiğiniz sulu birsey mı olmalı ben pek beceremedım bu işi🤪