Dadam benimde ilk aylar dökülmedi saçım sonrada tutam tutam dökülmeye başladı pek saç kalmadı iyi oldu aslında saçlarım yenilencek 😅 olcağını biliyodum ama bu kadarını beklemiyordum bileydim hamileyken saç yağı bakımına başlardım doktorum bana 3 kutu 5′li ampul verdi 1 çay bardayı yağın içine kırıp 1 ampulu üçündende saça sürüp 1 gün boyunca bekliyerek sonunda yıkayıp öyle bakım yapacaktım ama daha başlayamadım 2 aydır 😅 bebeğim şuan 7 aylık 15 günlük saç dökülmem durdu ama daha bakım yapmayı bekliyoree 😂