Sarezgi benimki de 11bucuk aylik aynıyız ustelik emzik kullandığı halde kalkıyor ya emmek ya sallanarak geri uyumak istiyor ben de kesmeyi dusunuyorum nasil yapicam bilmiyorum bazen su vermeyi deniyorum ama yok illaki emecek ve dediğiniz gibi açlık da değil ağzında tutup uyuyor gece 6 7 kere kalkıyorum een azz mahfoluyorum artık