Kızlar kızım 11 aylık ve gece 6 7 kere kalkıyor bazen memeyi ağzına aldığında hiç çekmeden uyuya kalıyor bazen 1 dk emiyor yani emzik olarak kullandığını düşünüyorum açlıktan uyandığını değil 1 yaşında gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum sizce doğru mu ve kestiğimde uykusu düzene girer mi