Gzdetopcuoglu isteyen istediği postu açabilir(dünkü post hariç bebeğini döven😡)Bazı kişiler biri post açsada Girip hemen Tozu dumana katalım derdinde😒dertleri ne bende anlamış değilim herkez burda Mutluluğunu üzüntüsünü derdini taSasını kaynaNasını vs anlataBilir neden başKalarına dert oluyor neden Posta girip alaycı Sözler yazıyorlar hepimiz kadınız birBirimize destek olmak varken bu düşmanlık niye kime?eğer okumak isteMiyorsanız bakmayın bu kadar basit Kimse kimsenin moralini bozmaya hakkı yok 🙅♀️Destek Omuyorsanız köstekde olmayın kendi Whatsp AP vs GuruPlarınızda konuşun Burda her posta saldırıp elinize birşey geçmez..biraz sevgili ve saygılı olaLım teŞekkürler💓