meryembrl tadım sürecimden bahsedeyim size belki yardımcı olurum. İlk olarak bir dilim havucu suda haşladım (isterseniz buharda da haşlayabilirsiniz) iyice yumuşadıktan sonra içine kaynattığım sudan biraz ekleyip çatalla iyice ezdim( dilerseniz blendır da yapabilirsiniz) bu şekilde hepsini yedirdim bu şekilde üç gün devam ettim. Siz dilerseniz ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün iki çay kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı şeklinde verebilirsiniz.Daha sonra patatesi aynı şekilde verdim sonra bal kabağı yeşil kabak şeklinde gittim. Meyveleri ilk olarak meyve süzgecinde çiğ olarak eline verdim alerji yapmadığını anladığımda da püre yapmaya başladım . İlk olarak bir dilim elmayı haşlayıp çatalla ezip üç gün boyunca verdim şimdi sıra armutta.. daha sonra nektari şeftali avakado muz şeklinde devam edeceğim. Karpuz ve kavuna gelince meyve süzgecine koyup eline verdim ama o gün huysuzlandı sanırım gaz yaptı o yüzden bir daha vermedim 7 aydan sonra tekrar deneyeceğim.sevgiler🌸