Ruzgarsmomm benim kızımda doğduğunda emiyordu sonra gerek duymadım vermedim emip uyuyor diye bir daha tutmadı sadece uyurken emsin de kendi kendine uyusun diye çok uğraştım bir sürü emzik aldım avent air soft aldım en son onu da tutmamıştı son çare bibs alacaktım artık ki şu emziğin siparişini vereyim almıyor bunları dedim bir soktum memeyi ağzına bir kere de tuttu aventi 3,5 aylıkken şok geçirdim 😁Ara ara deneyin bence tutabilir. 1,5 aydır sadece uyuyacağı zaman emiyor uyuyunca atıyor. Bibsler en fazla 6 haftada bir değiştirilmesi gerekiyormuş yani aylık 70₺ emzik parasına maal oluyor biraz külfetli