Kızlar bebeğime ilk doğduğunda hastanede emzik verdim almıstı yaklaşık 1 ay kadar tuttu emziği sonra bi tutmamaya basladı suan 4 ay 4 günlük bir cok çeşit emzik aldım denedim tutmuyor. Bi almadığım bıbs marka emzik kaldı. Onuda denesemmi acaba bu aydan sonra tutarmı?