Ocakgunesim
Halsizlik onemli bir konu cok gecmis olsun Ciddi bir sey yoktur Allahin izni ile acile gitmekte fayda var benim bebegimde 10 aylik 8.aydan itibaren kusuyor halsizlesiyordu bayginlik geciriyordu ilk once cok uyuma ile basladi iki ay icinde ucuncu kusmada yogun bakimlik olunca anladilar tani kondu yuksek tansiyon buna bagli kardiyomiyopati hastaligi varmis. Biz virus fln dinlemeden ilk gun halsizlestigi gibi goturuyorduk ona ragmen gec tani kondu hastane hastane gezdik en sonunda altinda baska sebep yatabilir diye arastirmaya basladilar 20.gun hastaneden ciktik onceden ozel hastane fln gittik soguk alginligi kabizlik diyorlardi serumla duzeliyordu iki hafta sonra yine ayni duruma geliyordu baslarda simdi tansiyon kalp ilaclari kullaniyor.