Ocakgunesim Kizlar 4 aylık bebeğim acayip halsiz sürekli uyuyor kendini tutamıyor şimdi bile öğlen 12 gibi uyumuştu az önce zorla uyandırdım karnını doyurmak için rengi de baya solgun doktora gidemedim zaten 3 gündür falan böyle çok üzülüyorum nesi vardır ki
Hipekozsk Ocakgunesim virüs sebebiyle şimdiye kadar götürmediniz büyük ihtimalle ama artık 3 gün olmuş götürün artık ya da 112 yi arayın belki ciddi birşeyi vardır
Zerr Begumke Ne biçim cevap cermişsiniz niye böyle bişey yazdınız ki belli ki üzülmüş ne yapacağını bilmiyor, sizin aklınız size kalsın bence insanın moralini bozarsınız hiç yazmayın daha iyi
Ocakgunesim Hilaliahmer 3 gün önce dışarı çıkmak zorunda kalmıştım o günde bir anda rüzgar ve yağmur bastırdı orda üşüdü mu diye dün şurup verdim biraz iyileşti bugün yine aynı
Ocakgunesim Zerr 3 gün önce dışarı çıkmak zorunda kalmıştım o günde bir anda rüzgar ve yağmur bastırdı orda üşüdü mu diye dün şurup verdim biraz iyileşti bugün yine aynı oldu. Herkes kendini en mükemmel anne ilan etme peşinde burda valla
Hilaliahmer Ocakgunesim tahlil yapması gerekir muhtemelen enfeksiyondur. Ağlarken boğazlarına dikkat ettiniz mi.? Şişlik kızarıklık VS varsa boğaz enfeksiyonu geçiriyor olabilir. Nefesinde koku VS olur hatta. En doğru teşhis tahlille olur eve doktor göndermezler malesef.
Hipekozsk Ocakgunesim halsizlik derken uyanık olduğu zamanlarda nasıl ? Gözlerinde kayma falan var mı ?
Ocakgunesim Hipekozsk yok kaymasi yani biraz kıpır kıpır oluyor sonra birden kendini salıveriyor acaba diyorum kansızlık falan olabilir mi
Hipekozsk Ocakgunesim sizde ben de teşhis koyamayiz kansızlığı geçin bu nörolojik bsey bile olabilir lütfen doktora götürün
Zuzuuu Ocakgunesim 3 gündür halsizlik varsa önemli bir şeyi olabilir acile görünüp enfeksiyon var mı bakarlar muane ettirmenizde fayda var ateşi filan yok sanırsam sadece halsizlik mi var
Ocakgunesim Zuzuuu aynen sadece halsizlik bide 3 gün önce dışarı çıkmak zorunda kalmıştım o günde bir anda rüzgar ve yağmur bastırdı orda üşüdü mu diye dün şurup verdim biraz iyileşti bugün yine aynı
Melegm_tek Ocakgunesim ya çok geçmiş olsun bence götürün bizde alerjimiz olduğu için 9. Ay aşırınız şehir hastanesinde yaptık yasak olmasına rağmen çıktık virüste var tabi ama mecbur lütfen ya 112 yi arayın yasa götürün ihmale gelmez
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Ocakgunesim valla bu havalardan dolayı bizde öuzdaribiz göz nezlesi oldu sanırsam kızardı beyaz yerleri. Ateşi az vardı surup verdim düştü. Değişimden etkilenirler büyük ihtimal dedigi iz gibi dün ruzgarlıydı. Bende götüremiyprm doktora bugun de pazar üstelik 🥴 umarım düzelirler
Egemre Ocakgunesim hava değişimi olmuştur canım evde calpol verse ver biraz rahatlatır ılık duşa sok atesini sürekli kontrol et ve cok kalın giydirme canım ilk firsattada doktoea götürmelisim cok gecmis olsun. Damaklarini da bi kontrol et istersen diste böyle halsizlik istahsizlik belirtileri gösteriyor
BrcnBlgn Ocakgunesim Usutmus olabilir halsizligi vucudu susuz kalmis olabilir bol bol emzirin zaman kaybetmedende bi dr goturseniz iyi olur